۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۰:۰۸
کد خبر: 85282000
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امداد رسانی به خانواده های بهاباد یزد ادامه دارد

یزد- ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر بهاباد یزد از ادامه امداد رسانی نجاتگران این جمعیت با حضور تیم‌های امدادی در عملیات سیل و آب گرفتگی سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، " نعمت‌الله قاسمی " یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی بارندگی در سطح شهرستان، کار امداد رسانی نیروهای هلال احمر در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شد و با امداد رسانی به سیل زدگان، اقدام به تخلیه آب از منازل کردند.

وی ادامه داد: با آغاز بارندگی‌های امروز سه تیم از امدادگران و نجاتگران با تجهیزات یک دستگاه خودروی پیکاپ،سه دستگاه پمپ کف کش و یک موتور آب ۲ اینچ به مناطق مختلف اعزام شدند .

این مسئول با بیان اینکه تاکنون در بیش از ۱۰ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت نیاز با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند تا نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی به سیل زدگان در محل حاضر شوند.

بارندگی در بهاباد، اردکان و تفت نسبت به سایر مناطق استان از شدت بیشتری برخوردار است و طی روزهای آینده بر حسب ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و هشدارهای لازم صادر می‌شود.

میزان بارندگی استان یزد سالانه ۶۰ میلیمتر است.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha