۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85282010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: انسجام ملت‌ها هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انسجامی که امروز در بین ملت‌ها علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شکل گرفته و موجب فروریختن هیمنه این رژیم غاصب شد، در هیچ زمانی به این شکل وجود نداشته است.

"هادی بیگی‌نژاد" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: غزه به لحاظ موقعیت مکانی از یک طرف به دریا، از یک طرف در دست رژیم صهیونیستی و از طرف دیگر دست مصری‌هاست و در محاصره کامل است.

وی افزود: با توجه به اینکه غزه در محاصره کامل است، توانستند عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی را انجام دهند و تاکنون هم در مقابل تهاجم صهیونیست‌ها مقاومت کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس رفتن به غزه که در محاصره کامل است را به مفهوم خود درگیری دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی اعلام کرده فعلا تمایلی به درگیری ندارد و تنها راه باقیمانده این است که اسراییلی‌ها به هر نحو ممکن تحت فشار قرار گیرند.

بیگی‌نژاد ادامه داد: مردم کشورهای دیگر نیز به هر شکلی که می‌توانند از طریق بستن سفارتخانه رژیم صهیونیستی، تحریم کردن خرید کالاهای آنها و قطع کردن روابط دیپلماتیک به مردم غزه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاری که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد و به شکل بی‌رحمانه آدم‌کشی می‌کند، این رفتار منطقی نیست و حتی جنگی معمولی نیست، بلکه رفتار جنگی وحشیانه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است که افکار عمومی باید با این اقدام وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی یک برخورد جدی داشته باشند.

بیگی‌نژاد ادامه داد: وقتی حاکمیت یک کشوری توسط غربی‌ها تعیین می‌شود، طبیعی این است که مردم هر چه صدا بزنند و اعتراض کنند، صدایشان به جایی نمی‌رسد.

به گفته او؛ قبل از انقلاب در ایران نیز هر کسی علیه رژیم صهیونیستی کاری می‌کرد، حاکمیت برخورد می‌کرد و صدای مردم به جایی نمی‌رسید.

نماینده مجلس: انسجام ملت‌ها هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مصر نیز چون حاکمیتش غربی است، صدای مردمش به جایی نمی‌رسد، گفت: باید از مردم کشورهای دیگر خواسته شود با ارتباطات رسانه‌ای جدی‌تر وارد میدان شوند، چراکه اگر ملت‌ها جدی‌تر به میدان بیایند، حاکمیت‌ها تابع خواهند شد.

بیگی‌نژاد اظهار داشت: با ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات مستندسازی مردم را تشویق کنند که جلوی برخوردهای وحشیانه اسرائیلی‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت کشورها وقتی از لحاظ سیاسی وابسته به غرب و آمریکا می‌شوند، نمی‌توانند آزادی رفتار داشته باشند، افزود: یمن، لبنان و ایران اگر آزادانه عمل می‌کنند، چون حاکمیت آنها غربی نیست حاکمیت آنها وابسته نیست و بر سر بزنگاه می‌تواند کار را جلو ببرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم غزه و جبهه مقاومت در شرایط کنونی و در کوتاه مدت، باید جنگ را بتوانند مدیریت و ختم کنند.

بیگی‌نژاد گام دوم را پیشروی و مقابله جدی برای آینده و تقویت زیرساخت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اگر این اقدامات انجام شود، غزه یک موفقیت نسبی را به دست می‌آورد، اما خیلی از کارها دست کرانه باختری است که نقش تعیین کننده دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی انسجامی بین ملت‌های منطقه همچون پاکستان، لبنان، عراق، یمن و ایران به وجود آورده که هیچگاه انسجامی به این شکل وجود نداشته است.

بیگی‌نژاد یادآور شد: تهدیدی که امروز از طرف یمن و حزب‌الله لبنان اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که قدرتهای جدیدی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته و نمی‌تواند با جبهه مقاومت مقابله کنند.

وی بیان کرد: معادلات جدید و قدرت‌های جدید در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی صف‌آرایی کرده و تفکر همبستگی ملی شکل گرفته است و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha