۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85282061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار بیمه شده ورزشی در خراسان‌شمالی وجود دارند

بجنورد- ایرنا- رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین آمارها ۳۰ هزار بیمه شده ورزشی در رشته های مختلف در این استان وجود دارند که از خدمات این هیات بهره مند می شوند.

سیدمحمد پاکمهر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد بیمه شده ورزشی، ۶ هزار نفر خانم و باقی بیمه شده ها آقا هستند.

وی افزود: این در حالی است در ایام کرونایی بیمه شدگان ورزشی به ۱۱ هزار نفر نیز کاهش یافت.

پاکمهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی از مولفه های اصلی برای رشد بیمه ورزشی است، گفت: گرچه اقدامات خوبی طی عملکرد دولت برای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان انجام شده اما این روند باید ادامه دار باشد.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان از امکانات فیزیوتراپی ضعیفی برخوردار است که باید با هم افزایی دستگاه های متولی و فدراسیون تجهیزات به روزی برای مرکز درمانی این هیات خریداری شود.

وی تصریح کرد: باید یک مرکز درمانی فیزیوتراپی با تعرفه دولتی ایجاد شود تا ورزشکاران خدمات درمانی خود را بدون هیچ دغدغه ای دریافت کنند.

پاکمهر با تاکید بر اینکه خدمات فیزیوتراپی این هیات ورزشی همواره رایگان ارائه شده است، گفت: تنها در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰۰ ورزشکار از خدمات درمانی فیزیوتراپی رایگان این هیات ورزشی بهره مند شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی افزود: همچنین این هیات ورزشی تمامی مسابقات استانی، منطقه ای و ملی را به صورت رایگان پوشش داده است.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha