خللی در خدمات‌رسانی به متقاضیان «ام آر آی»  بجنورد ایجاد نشده است 

بجنورد-ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اختلال در خدمات رسانی به متقاضیان ام آر آی (MRI) در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد گفت: بیماران مشکلی در دریافت این خدمت ندارند.

جواد شاهین فر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش تصویربرداری سر و گردن در بیمارستان امام علی (ع) از ماه گذشته به لحاظ فنی دچار مشکل شده و به علت کیفیت پایین تصاویر، تجهیزات نیاز به تعمیر دارد از این رو این خدمت قابل ارائه نیست اما بیماران نیازمند به این خدمات با نرخ دولتی به بخش خصوصی ارجاع داده می شوند.

وی با بیان اینکه این دستگاه بدلیل نبود قطعات تحریمی در دست تعمیر است خاطرنشان کرد: دستگاه ام آر آی (MRI) بیمارستان امام علی (ع) جز در موارد تصویربرداری از سر و گردن در حال ارائه خدمت به بیماران است و روزانه پذیرش دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان برای بیماران اورژانسی این بخش تمهیداتی در نظر گرفته است تا با اعزام بیمار با آمبولانس و پرستار در خصوصی ارائه شود، با این تمهیدات فرآیند درمان بیماران اورژانسی نیازمند ام آر آی (MRI) بدون هیچ خللی و در سریع‌ ترین زمان انجام می شود.

وی با اشاره به راه اندازی تجهیزات ام آر آی (MRI) در بیمارستان شیروان در ماه گذشته گفت: اینک ۲ دستگاه ام آر آی (MRI) این دانشگاه در بیمارستان امام علی(ع) و خاتم انبیاء شیروان خدمات می دهد.

شاهین فر درباره راه اندازی ام آر آی (MRI) در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد اظهار کرد: این خدمت در آینده‌ نزدیک قابل ارائه خواهد بود، اکنون دستگاه‌ ها با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و ساختمان این بخش هم با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آماده و تجهیزات در حال نصب است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی افزود: رویکرد ما این است که هیچ بیماری برای انجام فرآیند درمان خود مجبور به مراجعه به مشهد و یا دیگر استان‌ ها نباشد که خوشبختانه این هدف در حال تحقق است.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و یکهزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هفت هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

۳۵۰ پزشک عمومی و ۲۵۶ پزشک متخصص در این استان یک میلیون نفری فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha