۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85282650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان‌های کردستان در مبارزه با تخلفات اداری با جدیت ورود کنند

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان بر ورود جدی دادستانهای استان در حوزه حقوق عامه و مبارزه با تخلفات و مفاسد ادارات و دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی روز دوشنبه در بازدید سرزده از حوزه قضایی دهگلان ضمن ملاقات با تعدادی از مردم این شهرستان در دادگستری دهگلان ، اظهار کرد: تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان موظف به تکریم ارباب رجوع هستند.

وی یادآور شد: اطاله دادرسی و معطل ماندن صدور احکام پرونده های قضایی سبب تضییع حقوق مردم می شود.

رئیس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: در بسیاری از موارد تاثیر حسن خلق قاضی در ایجاد امید آفرینی و اعتمادسازی در مردم به مراتب بیشتر از رای صادره از سوی وی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ قوه قضاییه با جدیت در تمامی حوزه های قضایی باید اجرایی و در مهلت های مشخص شده گزارش اجرای این برنامه توسط روسای دادگستری شهرستانها به دبیرخانه اجرای برنامه عملیاتی در استان اعلام شود.

رئیس کل دادگستری کردستان همچنین بر لزوم توجه به کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری با استفاده از ارتقای ظرفیت صلح و سازش در دهگلان تاکید کرد و افزود: بسیاری از زحمات و تلاشهای شبانه روزی قضات، تحت تاثیر موجودی پرونده های شعب است؛ از این رو رسیدگی همراه با دقت و سرعت باید سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی در عدلیه باشد.

حجت الاسلام رستمی احقر رئیس دادگستری شهرستان دهگلان هم گزارشی از وضعیت دادگستری این شهرستان را به استماع رئیس کل دادگستری استان کردستان رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha