۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85282659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قلب امت اسلامی همراه جبهه مقاومت است

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85282659
قلب امت اسلامی همراه جبهه مقاومت است

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه لرستان گفت: فکر و قلب امت اسلامی همراه با جبهه مقاومت غزه است و آرمان فلسطین همیشه پابرجاست.

به گزارش ایرنا علی نظری روز دوشنبه در کنفرانس مشترک دانشگاه های لرستان و بغداد با موضوع فلسطین و وجدان امت اسلامی بیان کرد: صهیونیست ها از قتل عام کودکان دریغ نمی کنند و در کشتن زنان و فرزندان بی دفاع کوتاه نمی آیند.

وی اظهار داشت: با این شجاعت و غیرت مردم فلسطین، حق آنان ماندنی است رژیم باطل صهیونیستی محو خواهد شد و سلاخی های آنها ادامه دار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این طوفان آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی است ادامه داد: مردم منطقه از امام حسین (ع) الگو گرفته اند که باید ایستا و صبور باشند اکنون نیز قلب و کلام همه انسان های آزادی خواه با آنها است و این سخنرانی ها و اجتماعات وظیفه ماست.

نظری گفت: بر اساس آموزه های حضرت امام علی (ع) بشریت باید شجاعت داشته باشد و همواره از حق دفاع کند که امروز در این زمان، حق، دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی تاکید کرد: برپایه تعالیم دین اسلام همیشه باید برابر دشمنان دین مقاوم بود و ایستادگی کرد بنابراین "طوفان الاقصی" یک عملیات بزرگ توسط جوانان شجاع غزه بود که مایه افتخار و مباهات هستند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز بیان کرد: امروز فلسطین با همه مصائب، مرارت ها و اشک های مادران و حزن پدرانش به دست دشمن خونخوار و وحشی صهیونیستی محصور شده و در چنگال دژخیمان است.

حجت الاسلام مجید مویدی افزود: اسلام به عنوان هویت مشترک حدود یک ونیم میلیارد مسلمان تنها یک نام نیست و زمانی می تواند جامع امت مسلمان باشد که تعالیم ومناسک آن مورد توجه و عمل واقع شود.

وی اظهار داشت: اگر در کالبد جامعه اسلامی، روح تعالیم رسول گرامی و سلوک بزرگان مذهب حلول نکرده و امت اسلامی تهی از اسلام عملی باشد، تعفن و فساد آن وجدان های بیدار و زنده را از پیرامونش پراکنده می کند.

قلب امت اسلامی همراه جبهه مقاومت است

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام، مسلمین را به دفاع از مظلوم در برابر ظالم امر نموده و سکوت در برابر ظلم را مطرود شمرده است عنوان کرد: امروز امت فلسطین تحت ظلم است، ظالم بودن اسراییل بر هیچکس مخفی نیست و کودکان فلسطین عریان و گرسنه هستند.

وی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی ها و شهید ابومهدی مهندس ها و شهید فتحی شقاقی ها محتاج است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اظهار داشت: دشمن خبیث صهیونیستی که به فرموده امام خمینی (ره) همچون غده سرطانی بر مقدسات اسلامی چنگ انداخته به طور یقین رفتنی و این وعده الهی است چراکه بیش از هر زمان دیگری، به لبه پرتگاه سقوط نزدیکتر شده است و بی شک ضربه نهایی برای از بین بردن خانه عنکبوتی آن فرود می آید.

حجت الاسلام مویدی ادامه داد: رسانه های تبلیغاتی غرب در خدمت رژیم صهیونیستی هستند اما با مجاهدت فرهیختگان،اهل قلم، صاحبان کرسی و تربیون جهان اسلام، تبلیغات دروغین رسانه های غرب ناکام خواهد ماند و در نهایت قدس شریف با مجاهدت مردم فلسطین و همراهی امت اسلامی، از یوغ اشغالگری اسراییل خبیث نجات خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha