۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85282765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی منطقه پیشاهنگی کرج دستگیر شد

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85282765
عامل تیراندازی منطقه پیشاهنگی کرج دستگیر شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری عامل تیراندازی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در منطقه پیشاهنگی شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه پیشاهنگی کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت شخصی که اقدام به تیراندازی در محله پیشاهنگی کرده بود شناسایی و با ردزنی مخفیگاه او در این منطقه ، متهم با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: ایجاد اختلال در آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد از این خط قرمز عبور کند باید در مقابل قانون و دلاور مردان سبزپوش عرصه امنیت بایستد.

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق درکرج

عامل تیراندازی منطقه پیشاهنگی کرج دستگیر شد


فرمانده انتظامی البرز همچنین از کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در شهرستان کرج در این استان خبرداد.

هداوند گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی از نگهداری تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در یک انبار در شهر کرج مطلع شدند.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه ماموران ادارات کل صنعت ، معدن وتجارت و تعزیرات حکومتی استان البرزبه انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲۸۲ دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون، پلوپز، سرخ کن، چای‌ساز و مخلوط کن کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را حدود ۲۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha