۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85282799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

موج دوباره حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه + فیلم

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی که در نبرد زمینی ناکام مانده از ظهر امروز برای منحرف کردن توجه ها از این ناکامی دور تازه‌ای از حملات هوایی را به جنوب، شمال و شرق غزه به راه انداخت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از ظهر امروز موج جدیدی از حملات خود به مناطق مختلف غزه را آغاز کرده است.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد: چند فلسطینی در نتیجه بمباران امروز منازل مسکونی در محله «الامل» در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده و مجروح شدند.

برپایه این گزارش، بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی را در محله «الزیتون» در شرق شهر غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

منابع فلسطینی اعلام کرده‌اند که ده‌ها نفر در حمله ظهر امروز به محله الزیتون به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند.

شمال نوار غزه نیز از حملات هوایی امروز بمب‌افکن های ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده و این رژیم در اقدامی وحشیانه اطراف بیمارستان اندونزی در این منطقه را هدف قرار داد.

در همین راستا، آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد: پنج تن از کارکنان محلی ما در غزه به شهادت رسیدند و بنابراین تعداد شهدای ما از ابتدای جنگ غزه به ۷۹ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha