چمران: لایحه جدید باغات در کمیسیون شهرسازی شورا در حال چکش‌کاری است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه جدید باغات در کمیسیون شهرسازی شورا در حال بررسی و چکش‌کاری است و تلاش می‌کنیم که در نهایت لایحه‌ای با کمترین ایراد ارائه شود.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مهدی چمران روز دوشنبه در خصوص وضعیت بررسی لایحه جدید باغات در کمیسیون شهرسازی شورای شهر اظهار کرد: این لایحه هنوز به پختگی نرسیده و در کمیسیون شهرسازی در حال چکش‌کاری است.

وی ادامه داد: هنوز در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و اعضا در حال بحث روی جزئیات هستند و کمیسیون هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

چمران با بیان اینکه لایحه‌ای که شهرداری تهران ارائه داده آن چیزی نیست که بخواهیم روی آن تأکید کنیم، تاکید کرد: البته شهرداری لایحه را کامل ارائه داده و به بخش‌های مختلف پرداخته اما مواردی را بنده و دیگر اعضا اضافه کرده‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید از تمام تجربیات استفاده کنیم، گفت: باید لایحه‌ای را ارائه دهیم که کمترین ایراد و اشکال را داشته باشد و به دنبال آن بهترین نفع یعنی حفظ درختان حاصل شود.

وی با اعلام زمان دقیق ارائه این لایحه در صحن شورای شهر تهران، اضافه کرد: لایحه جدید باغات جزئیات مفصلی دارد اما حتماً تا پایان سال ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha