زاکانی: مراسم امروز تقدیر از غیرت و بزرگی مدال‌آوران است

تهران-ایرنا- شهردار تهران ضمن تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مراسم امروز تقدیر از غیرت، همت، بزرگی و اراده شما مدال‌آوران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که در برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم از کسانی که با موفقیت و تلاش پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند تشکر می‌کنم. همچنین از عزیزان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و تمامی دست‌اندرکاران نیز تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مراسم امروز تقدیر از غیرت، همت، بزرگی و اراده شماست و به طور قطع موفقیت مدال‌آوران حاصل زحمات شبانه روزی آنان بوده است. تقدیر از شما امکان الگوبرداری و جهت دهی به جوانان را فراهم می‌کند.

زاکانی همچنین به رقابت قهرمان شهر۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته نخستین دوره این رقابت‌ها با حضور ۶۰۰ هزار شهروند در ۱۶ رشته برگزار شد و در دومین سال این مسابقات تعداد نفرات به یک‌میلیون نفر در قالب ۲۰رشته (۱۰رشته مردان و زنان) رسیده است. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت گام‌های بلندی برداریم و به زودی در خدمت کسانی که در ‌بازی‌های پاراآسیایی افتخارآفرین بودند نیز خواهیم بود.

شهردار تهران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز جهان شاهد نسل کشی است و این ایستادگی مردم مظلوم غزه قابل ستایش است.

همچنین در این مراسم کیک دومین دوره قهرمان شهر۲ بریده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha