۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85282931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقدادی: ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسیر کسب سهمیه مشکلی نخواهند داشت

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: مشکلاتی که بعد از انتخابات فدراسیون به وجود آمد به طور حتم مشکلی را برای ملی‌پوشان در راه کسب سهمیه المپیک ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عابد حقدادی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: زحمات زیادی برای رسیدن ژیمناستیک به این نقطه کشیده شده که تبلورش در هانگژو بود و دیدیم که شرایط خوبی رقم خورد و الفتی این مدال خوب را گرفت. ما در ترامپولین هم شانس مدال داشتیم و مسوولین ورزش متوجه شدند که اگر حضور پیدا می‌کردیم حداقل می‌توانستیم مدال نقره بگیریم. کهنی هم شانس مدال بود و چیزی از شایستگی‌های او کم نمی‌شود و ملی‌پوشان تا فینال ۶ وسیله رفتند و تقریبا می‌توانم بگویم که بهترین نتیجه ژیمناستیک در تاریخ این رشته ورزشی در کشور رقم خورد.

وی افزود: امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه نیز بچه‌ها بتوانند خوب ظاهر شوند. قطعا اگر بچه‌ها سهمیه بگیرند مطمئن باشید که شانس مدال هستند و یک اتفاق تاریخی رقم خواهد خورد.

حقدادی در خصوص شکایت از فدراسیون و اینکه این موضوع مشکلی را برای صدور لایسنس ملی‌پوشان در مسابقات کسب سهمیه ایجاد نمی‌کند، پاسخ داد: خیر؛ این موضوع ارتباطی به شکایت ندارد و خیلی از انتخاباتی شاید منجر به شکایت شود و همه در جریان مشکلات انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک هستند که یک رای در شعبه بدوی صادر شده که روال حقوقی خودش را دارد و وزارت ورزش تصمیم لازم را می‌گرد و با درایت مسوولان ورزش کشور و وزیر ورزش مشکلی نخواهد بود و بچه‌ها در این مسیر بدون مشکل ادامه خواهند داد و بعد از آن باید ببینم که تصمیمات مسوولان ورزش کشور در خصوص فدراسیون چه خواهد بود.

وی تصریح کرد: این اختلافات و مناقشات مدیریتی نباید آسیب به ورزشکار و تیم ملی بزند. در سال گذشته ما آسیب‌های زیادی به دلیل نرفتن به سنگاپور و جام‌جهانی ایروبیک و ترامپولین دیدیم و اگر در جام جهانی ترامپولین شرکت کرده بودیم، ملاک خوبی برای ارزیابی و حضورمان در بازی‌های آسیایی بود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اینکه آیا صحبتی در خصوص اینکه برای نقره الفتی پاداش طلا تعلق بگیرد، صورت گرفته یا خیر، گفت: رایزنی لازم را با مسوولان کمیته ملی المپیک داشتیم که که در پاداش قهرمان خوبمان این موضوع لحاظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha