زاکانی: از مدال آوران پارا آسیایی به زودی تقدیر می‌کنیم

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران گفت: به زودی طی مراسم ویژه‌ای از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی نیز تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در حاشیه آئین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو به خبرنگاران گفت: امروز از مدال آوران اسیایی تقدیر کردیم و در واقع از پهلوانی و بزرگی آنها که برای ملت ایران افتخارافرینی کردند، تجلیل شد.

وی ادامه داد: مدال آوران پاراآسیایی هم در آینده نزدیک طی مراسمی باشکوه تجلیل می‌شوند البته هر چقدر از آنها تقدیر کنیم باز هم کم است چرا که اینها برای جوانان الگو و برای همه مردم کشور افتخار آفرین هستند.

شهردار تهران با اظهار امیدواری به اینکه در حوزه همگانی کار بیشتری انجام شود ، در عین حال از شرکت ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان در مسابقات قهرمان شهر یک پایتخت که پارسال برگزار شد، خبر داد.

وی این را هم گفت که امسال این مسابقات را با حضور بیش از یک میلیون نفر برگزار خواهیم کرد.

زاکانی افزود: یکی از وجوه ورزش همگانی، استعدادیابی و پایه ورزش قهرمانی است.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (دوشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در سالن همایش برج میلاد با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش وجوانان، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مناف هاشمی دبیر کل المپیک، فرزند دختر شهید قاضی‌خانی، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و برخی روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

در این مراسم که توسط شهرداری تهران برگزار شد از نفرات برتر مسابقات قهرمان شهر تجلیل بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha