«پرواز هوانیروز اصفهان» حریف «زغال‌سنگ طبس» نشد

اصفهان-ایرنا- تیم «پرواز هوانیروز اصفهان» در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲۶ بر ۳۴ مقابل «زغال‌سنگ طبس» شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه دوشنبه در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های سی‌وششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» در اصفهان مهمان «پرواز هوانیروز» بود که در نهایت تیم طبسی توانست با نتیجه ۳۴ بر ۳۶ حریف خود را شکست داد.

این دیدار در سالن «مجموعه پرواز هوانیروز اصفهان» برگزار شد و تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» که پیش از این بازی با یک پیروزی و یک تساوی در رده چهارم جدول قرار داشت توانست با کسب دومین پیروزی خود و این بار در اصفهان در کورس صدرنشینان باقی بماند.

نیمه اول این بازی تا دقیقه ۱۵، متعادل و پایاپای دنبال می‌شد، ولی با گذشت زمان بازیکنان جوان تیم هندبال «پرواز هوانیروز اصفهان» با وجود انگیزه‌های زیاد،تسلیم تجربه بازیکنان تیم «زغال‌سنگ طبس» شدند و این روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت و در نهایت با تیم اصفهانی با اختلاف هشت امتیاز این دیدار خانگی را واگذار کرد.

پس از این دیدار تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» با سه بازی و کسب پنج امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و تیم «پرواز هوانیروز اصفهان» نیز با سه بازی و بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

پیش از این دیدار نیز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور پنج دیدار برگزار شد که در دیدارهایی که در اصفهان انجام شد سپاهان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ سپاهان‌نوین را شکست دهد و «تیم هندبال گیتی‌پسند» نیز با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ از سد «فرازبام خائیز دهدشت» بگذرد.

به این ترتیب در شبی که تمام تیم های اصفهانی لیگ برتر هندبال کشور در اصفهان باز داشتند،نمایندگان اصفهان در این لیگ ۲ پیروزی و ۲ شکست کسب کردند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور، با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است؛ چهار تیم اصفهانی سپاهان،سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز در این لیگ حضور دارند.

«پرواز هوانیروز اصفهان» حریف «زغال‌سنگ طبس» نشد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha