آلوز: طارمی یکی از بهترین بازیکنان پرتغال است/ هیچوقت تراکتور را فراموش نمی‌کنم

تهران- ایرنا- بازیکن پرتغالی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: طارمی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ پرتغال است.

به گزارش ایرنا، ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگویی در رابطه با حضور مهدی طارمی در فوتبال پرتغال گفت: طارمی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ پرتغال است. شخصا شناختی از او ندارم و فقط یک بار در فرودگاه با او هم صحبت شدم ولی او شخصیتی عالی دارد و بازیکن خوبی است.

آلوز در رابطه با حضورش در آکادمی پورتو اظهار داشت: در آن زمان یک مصدومیت بد داشتم که زیاد دوست ندارم به آن فکر کنم. از آن آکادمی بازیکنان معروفی مثل سرجیو اولیویرا بازیکن گالاتاسرای ترکیه که قبلا در تیم پورتو نیز حضور داشت به فوتبال معرفی شدند.

هافبک پرتغالی در رابطه با حضور در تیم فوتبال تراکتور و هواداران پرشور این تیم گفت: هوادارن این تیم کاملا نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت هستند و همه چیز آن‌ها نسبت به همه جای دنیا متفاوت است. واقعا استقبال آن‌ها از من فوق‌العاده بود، من هیچ وقت این باشگاه و این شهر را فراموش نمی‌کنم. انقدر استقبال آن‌ها خوب است که حتی بعضی از آن‌ها می‌خواهند من را بغل کنند و من را ببوسند، این روش آن‌ها برای این است که عشق و علاقه خود را به من نشان دهند.

آلوز: طارمی یکی از بهترین بازیکن پرتغال است / هیچوقت تراکتور را فراموش نمی‌کنم

وی افزود: از زنوزی مدیر عامل تراکتور نیز تشکر می‌کنم و این باشگاه لیاقت این را دارد که همه به آن احترام بگذارند. کارهایی که من برای تراکتور انجام دادم، در مقابل لطفی که باشگاه به من داشت خیلی کوچک است. من کاری که برای باشگاه و هواداران انجام می‌دهم را وظیفه خودم می‌دانم و از اینجا بودن لذت می‌برم و هیچوقت از آمدن به تراکتور پشیمان نیستم.

هافبک پرتغالی تراکتور در رابطه با تاثیر قربان بردیف به حضورش در فئتبال ایران اظهار داشت: بردیف برای حضور در تراکتور به من کمک زیادی کرد. من اصلا فوتبال ایران را نمی‌شناختم و فقط از مهدی طارمی و سردار آزمون شناخت داشتم و وقتی که پیشنهاد تراکتور به دست من رسید برای این بود که به بردیف کمک کنم راهی ایران شدم. وقتی به ایران آمدم واقعا با دیدن هواداران و فشردگی بالا بازی‌ها غافلگیر شدم. من یک طرز فکر دیگری نسبت به ایران داشتم ولی وقتی به اینجا آمدم واقعا متعجب شدم و کاملا با چیزهایی که در رابطه با ایران گفته می‌شد فرق می‌کرد.

آلوز: طارمی یکی از بهترین بازیکن پرتغال است / هیچوقت تراکتور را فراموش نمی‌کنم

آلوز در رابطه با شایعه درگیری با پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت: نمی‌توان گفت درگیری داشتیم و فقط در حد صحبت کردن بود. او یک مقدار صدایش را بلند کرد ولی بعداً آرام شد.

هافبک پرتغالی تراکتور در رابطه با پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری در ابتدا فصل گفت: پیش از آغاز فصل جدید از استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم اما تراکتور را انتخاب کردم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha