نیازمند: کار ما در بازی بعدی سخت شد/ درست نبود پنالتی بزنم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با برتری تیم نیرو هوایی برابر الاتحاد کار ما در بازی بعدی سخت شده است.

به گزارش ایرنا، پیام نیازمند پس از برتری پرگل سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان، اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم هواداران را با گل‌های زیاد خوشحال کنیم. می‌دانم که از تماشای این بازی لذت بردند و حداقل ۵ هزار حضور هواداران هم بر روی سکوها قدم خوبی بود و توانستند از نزدیک این بازی را ببینند. تیم آلمالیق بعد از اینکه ۱۰ نفره شدند، مقداری شیرازه تیم آنها از هم پاشید همین مزید برعلت شد تا سازماندهی را از دست بدهند و گل های بیشتری را دریافت کردند.

وی درباره زدن پنالتی توسط خودش، خاطرنشان کرد: درست نبود تا من پنالتی بزنم. پنالتی زن اول تا سوم تیم مشخص است و خیلی‌ها عالی می‌جنگند و بالای جدول در کورس آقای گلی باشند و جلوه قشنگی نداشت تا پنالتی بزنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با نتیجه ای که امروز در بازی نیروی هوایی و الاتحاد افتاد کار ما خیلی سخت شد و اگر بخواهیم صعود کنیم در بازی بعدی محکوم به برد هستیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز کامل را از عراق بگیریم.

وی درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت: دیدار با این تیم حساسیت‌های خودش را دارد و پرسپولیس بالای جدول است و برای قهرمانی می‌جنگد. ما هم سعی می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha