فرمانده سپاه یزد: جهاد تبیین محور فعالیت حلقه‌های صالحین باشد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی محور و هدف اصلی در حلقه‌های صالحین بسیجیان استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " دوشنبه شب در مجمع استادیاران حلقه‌های صالحین سپاه الغدیر افزود: بیان خدمات نظام و انقلاب اسلامی موجب امید و اعتماد بیشتر در جامعه است.

وی با قدردانی از تلاش اعضای حلقه‌های صالحین استان ادامه داد: بصیرت افزایی و ارتقای شناخت اعضای بسیج به توطئه‌های دشمنان باید جزو اهداف دیگر حلقه‌های صالحین باشد.

فرمانده سپاه الغدیر به جنگ شناختی و ادراکی دشمنان و جنگ ترکیبی و فرهنگی تمام عیار آنها علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید اهداف استکبار علیه نظام به نوجوانان و جوانان توسط در قالب حلقه‌های صالحین تبیین شود.

زارع کمالی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: باید فرهنگ ایثار و مقاومت که موجب شکست توطئه دشمن است بیش از گذشته در جامعه ترویج شود.

فرمانده سپاه یزد: جهاد تبیین محور فعالیت حلقه‌های صالحین باشد

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: نقش مربیان و استادان حلقه‌های صالحین در ارائه مباحث مورد نیاز نوجوانان و جوانان به خصوص در راستای بصیرت و جهاد تبیین نقشی اساسی است.

حجت‌الاسلام " سید محمد کاظم مدرسی " از همکاری مربیان و استادان حلقه‌های صالحین قدردانی کرد و ادامه داد: جهاد تبیین موجب خنثی شدن اهداف فرهنگی و تبلیغاتی استکبارجهانی است.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های بصیرتی و جهاد تبیین جزو موضوعات مهمی است که باید همواره در حلقه‌های صالحین در استان بیش از گذشته پیگیری شود.

در این نشست تعدادی از مربیان و اساتید حلقه‌های صالحین بسیج به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند .

استان یزد دارای سه هزار حلقه صالحین و ۳۲۰ هزار بسیجی فعال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha