کاهش ۲۶ درصدی تصادفات رانندگی منجر به مرگ در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره تصادف پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۲۶ درصدی تصادفات منجر به مرگ و همچنین کاهش هشت درصدی تصادفات جرحی و کاهش ۱۶ درصدی تصادفات خسارتی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت روز سه‌شنبه در خصوص کاهش تصادفات در شهریور امسال اظهار کرد: بررسی آمار تصادفات در شهریور ۱۴۰۲ نشان داد که با یک کاهش مطلوب ۲۶ درصدی در کشته‌های تصادفات شهر تهران مواجه هستیم.

وی ادامه داد: این عددی مناسب است چرا که در بحث تصادفات منجر به مرگ ۲۶ درصد کاهش داشته‌ایم همچنین در تصادفات جرحی هشت درصد و در مجموع تصادفات خسارتی هم شاهد کاهش ۱۶ درصدی در شهریور گذشته بودیم.

سرهنگ جوانبخت افزود: امیدواریم همانطور که با کاهش تصادفات در شهریور مواجه بودیم با رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان بتوانیم این تداوم کاهش را در ماه‌های دیگر سال نیز شاهد باشیم.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه رتبه اول تصادفات شهر تهران به موتورسیکلت سواران اختصاص دارد امیدواری پلیس این است که با استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی در ۶ ماهه دوم سال بدلیل کاهش درجه حرارت و افزایش مقبولیت استفاده از کلاه ایمنی، شاهد کاهش مجروحان و کشته‌های تصادفات موتورسیکلت در سطح پایتخت باشیم.

وی از رانندگان خواست با رعایت سرعت و عدم سبقت در معابر بزرگراهی و مدیریت کنترل سرعت از تصادفات و واژگونی خودروها جلوگیری کنند تا شاهد روند کاهشی کشته‌ها و مصدومان رانندگی در ماه‌های پیش رو باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha