۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبر: 85283254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی ۵۸۰ هزار مسافر در راه آهن یزد

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبر: 85283254
جابجایی ۵۸۰ هزار مسافر در راه آهن یزد

یزد _ ایرنا _ مدیر کل راه آهن یزد با اشاره به اهمیت این استان به عنوان چهار راه مواصلاتی شمال- جنوب و شرق و غرب کشور، از جابجایی و عبور بیش از ۵۸۰ هزار مسافر و مدیریت تردد بیش از ۴ هزار رام قطار مسافری در منطقه یزد در سال جاری خبر داد.

"حسین معصومی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جابجایی مسافر چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی اظهار کرد: تردد روزانه ۱۹ رام قطار مسافری در این اداره کل شامل قطارهای مبدا- مقصد یزد (یزد- تهران و یزد- مشهد و بالعکس)، قطارهای عبوری (تهران- کرمان، تهران- بندرعباس، تهران- زاهدان، اصفهان- بندرعباس، اصفهان- زاهدان و بالعکس) و قطارهای کمربندی (کرمان- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد و بالعکس) است.

وی قطارهای مسافرتی یزد را ۱۹ رام در شبانه روز بیان کرد و گفت : در سالجاری مجموعا چهار هزار رام تعداد مسافران یاد شده را جابجا کردند.

مدیر کل راه آهن یزد با عنوان اینکه اولویت راه آهن همواره امنیت و آسایش مسافران است، گفت: در راستای تامین ایمنی، امنیت و آرامش مسافران در سفر با قطار امسال ، ۳۷۱ مورد بازدید از قطارهای مبدا یزد و ۴۲ مورد بازدید از قطارهای مسافری عبوری از یزد، ۷ مورد بازدید از کترینگ های تهیه غذای قطارهای مسافری مبدا یزد، ۲۳ مورد بازدید از ایستگاه های مسافری منطقه، ۵۱ مورد بازرسی از نحوه ارائه خدمات آژرانس ها به مسافران و صدور بلیت توسط کارشناسان صورت پذیرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha