۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85283275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روکش آسفالت ۵۸ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین بهسازی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:روکش آسفالت حدود ۵۸ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین بهسازی و حدود ۲۵ کیلومتر از این مسیر لگه گیری شد.

جعفر قزوینیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ایجاد یک کارخانه آسفالت و استفاده از ظرفیت ۲ کارخانه آسفالت دیگر توانستیم حدود ۱۳۰ هزار تن آسفالت را برای روکش آسفالت آزادراه زنجان -قزوین، تولید، پخش و اجرا کنیم.

وی اظهار داشت: برای این میزان روکش آسفالت ۶ هزار و ۵۰۰ تن قیر مصرف و اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه با این اقدام بخش بزرگی از خرابی های مسیر که موجب نارضایتی کاربران شده بود و به نوعی مشکلات ایمنی در تردد خودروها را به دنبال داشت، مرتفع شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این کار با حمایت های استانداری زنجان انجام شد و امیدواریم بهسازی و مرمت آسفالت تمامی آزادراه زنجان به قزوین سال آینده به اتمام برسد تا این مسیر به یکی از جاده های خوب کشور تبدیل شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل برودت هوا و تغییر وضعیت جوی، پروژه های راهسازی و روکش آسفالت با توجه به زمان بندی خاص تعطیل می شود تا از سال بعد با گرم شدن هوا مجددا در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به تمهیدات این اداره کل در آستانه فصل سرما اشاره و خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی خود را برای ورود به فصل زمستان با تجهیز و بازسازی ماشین آلات راهداری و همچنین تجهیز راهدارخانه ها، تهیه اقلام و امکانات مورد نیاز افزایش داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha