هشت قهوه‌خانه در آبادان پلمب شد

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۴
کد خبر: 85283279
هشت قهوه‌خانه در آبادان پلمب شد

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی آبادان گفت: هشت قهوه‌خانه در راستای طرح ارتقاِی امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی در این شهر پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری روز سه‌شنبه اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان آبادان با محوریت پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی از پلمپ کامل یک مجتمع دارای واحدهای صنفی متخلف خبر داد و افزود: با انجام بازدید و بازرسی‌ها، تعداد هشت قهوه‌خانه و قلیان سرا که چهار واحد آن تنها در یک مجتمع تجاری تجمیع شده بود به علت نداشتن پروانه کسب معتبر، رعایت نکردن شئونات اسلامی، بی توجهی به ساعت کاری و ارائه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال در این شهرستان شناسایی و پس از صدور اخطاریه‌های لازم، پلمب و ضمن تشکیل پرونده قضایی، متصدیان واحدهای صنفی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ کشوری با اشاره به کشف مشروبات الکلی دست ساز، موادغیربهداشتی و تهدید سلامت افراد به ویژه نوجوانان در این اماکن گفت: والدین باید در تعامل با معلمان و مدارس بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در زمان تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در زمان مناسب به منزل مراجعه کرده و قهوه خانه‌ها و قلیان سراها به پاتوق آنها تبدیل نشوند.

-فرمانده انتظامی آبادان هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و توضیح داد: کسب رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت‌های پلیس است و تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد که در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha