۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85283348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح جمع‌آوری معتادان و کارتن خواب‌ها در بوشهر عملیاتی شد

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح جمع‌آوری معتادان و کارتن خواب‌ها به عنوان یکی از مطالبه‌های شهروندان در بوشهر عملیاتی شد.

"امیرحسین احمدپور" روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با ایرنا اظهار کرد: طی بازدیدهای متعدد کارشناسان این سازمان از بوستان‌های شهری، پاک سازی این مکان‌ها از وجود معتادان و کارتن خواب‌ها در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به وجود چنین پدیده هایی در معابر عمومی که منجر به نازیبایی محیط شهری می شود، تاکنون 25 نفر از معتادان و کارتن خواب‌ها در بوشهر جمع آوری شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در رویکرد جدید اداره اجتماعی این سازمان، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار جدی قرار گرفته که بخشی مهم از این رسالت با تبلیغات محیطی محقق شده است.

احمدپور ادامه داد: با تبلیغات محیطی به پدیده‌های مختلفی همچون کودکان کار، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اعتیاد، حقوق شهری و ارتقاء فرهنگ شهروندی تمرکز ویژه شده تا آسیب های ناشی از این پدیده ها کاهش یابد.

وی همچنین با اشاره به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه و محکموم‌کرد آن، بیان کرد: در این زمینه برنامه های مختلف برای بزرگداشت یاد و خاطره نبرد «طوفان الاقصی» اجرایی شده که یکی شاخص ترین آنها بپا کردن المان مسجد «قبةالصخره» در میدان تشریفات شهرداری بندر بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha