۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85283359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان کهریزکی بی‌واسطه مشکلاتشان را با استاندار تهران مطرح کردند

شهرری - ایرنا - علیرضا فخاری استاندار تهران امروز سه شنبه با حضور در بخش کهریزک شهرستان ری با شهروندان، تولید کنندگان و صنعتگران این بخش دیدار و گفت وگو و مشکلات ۳۰ مراجعه کننده را بررسی و برای رسیدگی آنها دستور لازم را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار تهران در این ملاقات چهره به چهره که با حضور قائم مقام شورای اسلامی شهر کهریزک، فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بازرسی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیران کل استانی و رؤسای ادارات شهرستان ری حضور داشتند به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد.

در این دیدارها استاندار تهران بعد از شنیدن مشکلات شهروندان و تولید کنندگان دستور لازم برای رفع این مشکلات و توصیه برای پیگیری آنها به مسئولان همراه را صادر کرد.

بیشترین درخواست صنعتگران و تولید کنندگان از استاندار تهران مربوط به حوزه حمل و نقل کالا و فضای کارگاهی بود همچنین شهروندان عادی نیز بابت زباله سوزی و تخلیه زباله ها در آرادکوه این بخش تخلیه که باعث تخریب و آلایندگی محیط زیست می شود اظهار نگرانی کردند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری با۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت شامل ۸۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۷۰ هزار نفر جمعیت روستایی، در جنوب شهرری واقع شده است.

کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha