هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با مردم غزه همدردی کردند

یاسوج - ایرنا - هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمدی در قالب ۲ آیین شب شعر و نمایشگاه کاریکاتور با مردم بی دفاع سرزمین های اشغالی غزه همدردی کردند.

به گزارش ایرنا،شب شعری با عنوان"غزل‌های خونین غزه" با موضوع مقاومت مردم مظلوم غزه و جنایت‌های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی ،شب گذشته در سالن کنگره شهدا استان دریاسوج برگزار شد.

این آیین شاعران در فضایی سرشار از درد و انزجار نسبت به جنایات در حال انجام رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشتغالی غزه و کشته شدن هزاران غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان ابراز احساس برپا شد.

در شب شعر یاسوج شاعرانی چون پدرام اکبری از شیراز و حمید حسینیان، رحمت‌اله رسولی‌مقدم، قاسم بدره، سیدیاسر سعادت‌مهر، حیدر جهان‌کهن، احمد نیکروز از یاسوج شعرخوانی کردند.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور با موضوع "فلسطین تنها نیست"، از دیگر آیین هایی است که هنرمندان طی آن با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با مردم غزه همدردی کردند

این آیین ها شب گذشته و امروز سه شنبه شانزدهم آبان ماه با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح، حوزه هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان تبلیغات اسلامی استان، کنگره شهدا استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در سالن کنگره شهدا استان برگزار شد.

همراهی هنرمندان با آزادی خواهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: هنرمندان مانند سایر هموطنان و آزادخواهان از کشتار غیرنظامیان در سرزمین های اشتغالی نگران هستند اما آنان با روح لطیف خود در این خصوص آثار ماندگاری خلق کرده اند.

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با مردم غزه همدردی کردند

امین درخشانی افزود: شعر یک هنر کلامی است که سینه به سینه و گوش به گوش منتقل می شود تا پیام اثربخش خود را به مخاطب اصلی برساند.

وی بیان کرد:در راستای نشر حداکثری محتواهای فرهنگی متناسب با دستاوردهای محور مقاومت و ادای دینی حداقلی نسبت به مردم ستمدیده فلسطین، شعرخوانی های این محفل برگزار و استقبال خوب هنرمندان مواجه شدد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha