۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85283377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی خودرو در کوهپایه اصفهان سه کشته بر جا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - واژگونی خودروی سواری در کوهپایه اصفهان صبح سه‌شنبه سبب کشته شدن سه تَن شد که ۲ نفر از آنها کودک بودند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار داشت: ساعت ۶ و ۳۴ دقیقه امروز حادثه ترافیکی واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در جاده کوهپایه به اصفهان نزدیک یک مجتمع رفاهی به اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه سه نفر شامل مرد ۳۲ ساله و ۲ کودک ۶ ماهه و دو و نیم ساله جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز شامل ۲ مرد و یک زن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه، خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه مذکور به بیمارستان‌های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ علی مولوی رییس پلیس راه استان اصفهان نیز در گفت و گو با ایرنا ، دلیل حادثه کوهپایه را بی احتیاطی راننده سواری پژو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی در حین رانندگی، اعلام کرد.

شهرستان کوهپایه با جمعیت بالغ بر ۲۷ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شرق اصفهان است.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان همچنین از مصدوم شدن سه نفر بر اثر حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خیابان جابر اصفهان خبر داد.

عابدی با بیان اینکه احتمال دارد این حادثه به دلیل نقص دودکش آبگرمکن اتفاق افتاده باشد، اضافه کرد: حادثه مسمومیت ساعت ۲۰ و ۴۶ دقیقه دیشب به اورژانس اصفهان گزارش شد و مصدومان به بیمارستان عیسی بن مریم(ع) منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه یک زن ۳۷ و ۲ کودک پنج و ۶ساله بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha