دستیار فرمانداران شهرهای راسک و سرباز معرفی شدند

زاهدان- ایرنا- دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: با معرفی دستیار فرمانداران راسک و سرباز تا امروز هفت دستیار فرماندار در شهرستان‌های این استان منصوب شده‌اند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا جعفری روز سه‌شنبه اظهار کرد: پس از گذشت چندین ماه از روند مصاحبه و گزینش و سپس ارزیابی گزینه های پیشنهادی در هفته‌های گذشته روند انتصاب دستیار فرمانداران شروع شده و تا پیش از این پنج شهرستان، دستیار فرمانداران شان معارفه شدند که در ادامه این روند "بزرگ زاده" در شهرستان راسک و "ملک رئیسی" در شهرستان سرباز به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت معارفه و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: همانطور که در مراسم معارفه سایر دستیار فرمانداران نیز تاکید کردیم، مهمترین هدف شکل گیری ستاد حکمرانی مردم و جایگاه دستیار فرمانداران پیگیری مطالبات مردم خارج از روند پیچیده اداری در سریع ترین زمان ممکن است و دستیار فرمانداران باید به این مهم اهتمام بورزند.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش جهت تشکیل حلقه های نخبگانی، گروه‌های مساله محور و استفاده از نظرات و پیشنهادات و حتی حمایت از حلقه‌های میانی و طرح‌های پیشنهادیشان از مهمترین وظایف دستیار فرمانداران در راستای تحقق شعار مردمی سازی دولت است.

وی تصریح کرد: روند انتصاب دستیار فرمانداران در سایر شهرستان‌های نیز درحال پیگیری است و به‌زودی سایر گزینه ها نیز که مراحل ارزیابی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، منصوب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha