۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85283476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین رویداد هنری استان همدان به میزبانی ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان به عنوان بزرگترین رویداد هنری استان همدان امروز سه‌شنبه با حضور داوران مطرح کشوری و بیش از ۱۳۰ هنرمند تئاتر به میزبانی شهرستان ملایر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین آغاز به کار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان همدان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر اظهار داشت: رقابت ۱۶ گروه نمایشی در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی از امروز به مدت ۲ روز در ملایر آغاز شد.

"فرشاد کشاورزیان" افزود: این جشنواره با تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و تلاش شد تا جشنواره در سطح کیفی بالایی اجرا شود.

وی با بیان اینکه امسال بخش خیابانی به جشنواره تئاتر اضافه شد ادامه داد: هشت گروه صحنه‌ای و هشت گروه خیابانی از همدان، ملایر، نهاوند، رزن، بهار و تویسرکان در این دوره حضور دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: اساتید بزرگ سینما و تلویزیون "قاسم زارع"، "امین زندگانی" و "علی ایزدی" داوران بخش صحنه‌ای و "مهدی حبیبی"، "مزدک‌ مهیمنی" و "محمدرضا باباخانیان" داوری بخش خیابانی را بر عهده دارند.

بزرگترین رویداد هنری استان همدان به میزبانی ملایر آغاز شد

کشاورزیان گفت: اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، مرکز آموزش هنر و تماشاخانه باران و مجموعه مینی‌ورلد یا جهان کوچک در حال اجراست.

وی رشد و اعتلای تئاتر و فرهنگ عمومی جامعه، ترویج فرهنگ والای ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ شهروندی و معرفی ملایر از طریق اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، ایجاد فضای شاد و پویا برای شهروندان، کمک به تولید تئاتر و تشویق هنرمندان به‌ویژه هنرمندان ملایری و دعوت از گروه‌های نمایشی منتخب از شهرستان‌های استان برای تبادل فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان همدان برشمرد.

به گزارش ایرنا؛ سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان همدان روز سه‌شنبه با اجرای نمایش "ممود ممودی" به کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری به میزبانی شهرستان ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر کلید خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha