معاون استاندار خراسان رضوی: همه ظرفیتها برای برگزاری انتخابات به میدان بیاید+فیلم

گناباد-ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: باید همه ظرفیتها برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با مشارکت حداکثری مردم در این استان به میدان بیاید و از همه توان موجود در این زمینه باید بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید هادی طباطبایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری گناباد افزود: عزم ستاد انتخابات استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی سالم در اسفند ماه سال جاری در این استان جدی است و همه توان خود را بدین منظور به میدان می آوریم و خیلی باید دقت کرد که انتخاباتی بدون عیب و نقص برگزار شود.

وی تصریح کرد:۴۱ انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در سطح کشور برگزار شده است و چهل و دومین انتخابات هم با حضور پرشور واجدان شرایط در کشورمان و به تبع آن در خراسان رضوی طی سال جاری برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت:مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر بصیرت خود را در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند و دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناامید می کنند.

طباطبایی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸ نماینده و در مجلس خبرگان رهبری ۶ نماینده توسط مردم در استان خراسان رضوی انتخاب می شوند.

وی اظهار کرد: باید با تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسوولان در بخشهای مختلف امید و نشاط را در مردم برای حضور گسترده آنان در انتخابات امسال افزایش داد.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: در راستای رویکردهای دولت سیزدهم نهضت خدمات رسانی شامل گازرسانی، آب‌رسانی و ساخت مسکن در استان خراسان رضوی آغاز شده است و کشور ما در سایه عزت و افتخار به برکت نظام جمهوری اسلامی در سطح جهان حرف برای گفتن دارد و در بخشهای مختلف علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی و صنایع دفاعی به پیشرفتهای زیادی دست یافته و این مساله مایه افتخار جوانان و ملت ایران است

فرماندار گناباد هم گفت: برخی جاده های این شهرستان و به خصوص جاده گناباد به قاین که از آن به عنوان "جاده مرگ" یاد می شود بسیار خطر خیز است و در طول سال شاهد بروز حوادث منجر به فوت و جرحی در آنها هستیم و درخواست می شود که مسایل و مشکلات و رفع خطرخیزی و لزوم دوبانده سازی این جاده در شورای تامین استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا نصیری سرمایه گذاری هزار و ۳۱۰ میلیارد ریالی در حوزه برق رسانی و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در عرصه گازرسانی را از جمله اقدامات مهم زیرساختی در شهرستان گناباد طی یک سال و نیم گذشته ذکر کرد.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۶۵ قطعه زمین در همین مدت در راستای طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده و ۳۵۰ هکتار زمین وارد محدوده های مناطق شهری و روستایی گردیده است و ۴۰۰ واحد مسکونی طی دهه فجر سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

فرماندار گناباد گفت: ۱۸۵ هزار متر مربع از معابر و جاده های مناطق روستایی شهرستان گناباد از مهر سال گذشته تا مهر امسال آسفالت شد.

معاون سیاسی استاندار و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و امنیتی استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه با سفر به شهرستان گناباد در شورای اداری و نشست هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان حضور یافتند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha