تیم والیبال شهرداری در ارومیه به هورسان نباخته است/ این بار هم مهیای برد

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه که سابقه خوبی در پیروزی مقابل هورسان رامسر دارد، فردا /چهارشنبه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه مقابل این تیم قرار می گیرد تا روند شکست ناپذیری در برابر رامسری ها در ارومیه را تداوم ببخشد.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ فردا در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم والیبال شهرداری ارومیه با سه باخت از سه بازی نخست خود، در رده پایانی جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم میهمان، هورسان رامسر هم با ۲ برد و یک باخت در رده هفتم و میانی جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد که البته ۲ برد این تیم در دیدارهای خانگی و یک باخت نیز در خارج از خانه رقم خورده است.

بیشتر بخوانید:

تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب فولاد سیرجان شد

ابراز رضایت سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه از عملکرد بازیکنان

مسابقه هفته چهارم برای هر دو تیم شهرداری ارومیه و هورسان رامسر حائز اهمیت است چراکه رامسری ها در صورت برد می تواند حتی در صورت وجود شرایط مناسب تا رده دوم هم پیش برود و شهرداری ارومیه هم به برد در این دیدار خانگی نیاز دارد تا ضمن خارج شدن از شرایط سخت ابتدای فصل، از رده آخر جدول فاصله بگیرد.

با توجه به مسابقات پیشینی که دو تیم داشته اند، سابقه دیدارهای رودررو شانس پیروزی شهرداری ارومیه را بالا می داند چراکه این تیم در ۶ دیدار سه فصل اخیر خود با هورسان رامسر صاحب چهار برد و ۲ شکست شده و آن دو شکست هم در شهر رامسر اتفاق افتاده است.

این ۲ تیم طی سه سال گذشته ۶ بار با هم مسابقه داده اند که ۲ بار در ارومیه، ۲ بار به علت شیوع کرونا در بازی های تجمیعی در تهران و ۲ بار نیز در رامسر بوده است.

شهرداری ارومیه در دیدارهای خانگی خود با نتایج مشابه سه بر یک به برتری رسیده و در تهران هم ۲ بار با نتایج سه بر یک و سه بر صفر پیروز میدان شده است.

تیم هورسان رامسر هم در دیدارهایی که میزبان بوده با نتایج سه بر یک و سه بر صفر بازی را به نفع خود به پایان برده است.

با توجه به این آمار، انتظار می رود که شهرداری ارومیه، فردا هم بازی خوبی از خود نشان دهد تا ضمن حفظ روند شکست ناپذیری خود مقابل هورسان رامسر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، از رده آخر جدول هم فاصله بگیرد.

اما آیا هورسانی ها این اجازه را به تیم میزبان خواهند داد یا نه، امری است که باید تا عصر فردا منتظر آن باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha