تولید محتوای فرهنگی حوزه جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ارومیه - ایرنا- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید برنامه های فاخری در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت توسط نهادهای مختلف تولید و ارائه شود، گفت: در این راستا تولید محتوای فرهنگی در استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، پیروز قادری روز سه شنبه در کارگروه تخصصی فرهنگی ستاد جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آماده مشارکت در برنامه های فاخر نهادهاست و در زمینه هزینه هم می تواند مشارکت داشته باشد.

وی اضافه کرد: فرزندآوری و جوانی جمعیت موضوعی است که مقام معظم رهبری بارها آن را تکرار و به آن تاکید کرده است و برهمین اساس باید برنامه های مختلفی در این راستا ارائه شود.

وی به تولید محتوا با موضوع جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: لازم است در خصوص جوانی جمعیت محتواهایی تولید شده و در قالب موشن گرافی کار شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین نهادهای مربوطه می توانند اقدام به تهیه و تولید سرودی ماندگار در خصوص جوانی جمعیت کنند و در این زمینه بدون تردید سایر دستگاهها همکاری و همگامی لازم را خواهند داشت.

قادری گفت: انتظار می رود سرودی ماندگار با شعری مناسب نظیر سلام فرمانده تولید شود تا علاوه بر پرداختن به موضوع جمعیت برای همیشه ماندگار شود.

رییس بسیج هنرمندان آذربایجان غربی نیز در این جلسه بیان کرد: برای تحقق مقوله جوانی جمعیت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدتی باید داشته باشیم و به این مهم واقف باشیم که این برنامه ها در دراز مدت نتیجه خواهند داد.

سرهنگ محمد زادعلی با بیان اینکه در حال حاضر در چاله جمعیتی قرار داریم و برای بیرون آمدن از این وضعیت باید برنامه داشته باشیم، افزود: همچنین زوج های نابارور که با مشکل مالی مواجه هستند، باید با تمهیدات ویژه ای مورد توجه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

اهتمام جدی مسولان استان مرکزی در اجرای قانون جوانی جمعیت

نماینده ولی فقیه در خوزستان: فرزندآوری گفتمان غالب جامعه شود

به گزارش ایرنا، در این جلسه اعضای حاضر به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود پیرامون موضوع جوانی جمعیت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha