۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85283911
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور رایزنان اقتصادی چهار کشور در نمایشگاه خرما بوشهر

بوشهر-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: رایزنان اقتصادی کشورهای امارات، قطر، پاکستان و روسیه به عنوان کشورهای مرتبط با بازار هدف خرما استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه و میز ملی خرمای این استان شرکت می‌کنند.

«خورشید گزدرازی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در پنجمین نمایشگاه و میز ملی خرما استان بوشهر، ۱۳ استان شرکت می‌کنند که به نسبت دوره قبل استقبال بسیار بیشتری انجام شده است.

وی بیان کرد: امید است در این رویدادهای خرمایی که با حضور مسئولان کشوری و استانی رقم می خورد دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه خرمای استان بوشهر محقق شود.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر تصریح کرد: توسعه بازارهای هدف در نمایشگاه خرما که پس از گذشت چهار سال جایگاه و پایگاه خوبی در عرصه ملی و بین المللی پیدا کرده با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

حضور رایزنان اقتصادی چهار کشور در نمایشگاه خرما بوشهر

گزدرازی ادامه داد: با توجه به نشست‌های کارشناسی شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی و انجمن ملی خرما در استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه و میز ملی خرما استان بوشهر، موارد حوزه خرما دسته بندی و پیشنهادات در حوزه‌های مختلف به وزارتخانه‌های مربوطه و بویژه صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد تا با تصمیم‌سازها در بخش کلان کشور، چالش و مشکلات حوزه خرما به حداقل برسد.

وی گفت: یکی از راهکارهای رونق بازار خرما پیگیری برای ارز حاصل از صادرات خرما است که با پیشنهاد میز ملی و شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، تهاترر خرما با میوه‌های گرمسیری در دستور کار قرار گرفته که تحقق این مهم به رونق بازار خرمای استان کمک چشمگیری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha