۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85283990
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام ۷ تانک رژیم صهیونیستی در غرب غزه

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85283990
انهدام ۷ تانک رژیم صهیونیستی در غرب غزه

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از انهدام هفت تانک ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد که ۲ تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز در مجاورت اردوگاه «الشاطی» در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفتند.

القسام اعلام کرد که این تانک‌ها با ۲ راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

در همین راستا، رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که از ابتدای روز جاری تاکنون هفت تانک، یک نفربر و یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی اردوگاه الشاطی توسط رزمندگان مقاومت منهدم شدند.

منابع خبری گزارش دادند که تمرکز کنونی نبردهای زمینی بین رزمندگان مقاومت در منطقه شمال شرقی نوار غزه و به طور مشخص منطقه بیت حانون و محله الزیتون با اشغالگران صهیونیست به عنوان بزرگترین محله شهر غزه است.

برپایه این گزارش، رزمندگان مقاومت خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت حانون و محله الزیتون را با خمپاره و راکت های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار می دهند.

در روزهای اخیر چندین تانک و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف رزمندگان فلسطینی قرار گرفته و منهدم شده است.

گردان‌های القسام همچنین در بیانیه‌ای دیگر درباره پرونده اسرای صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد: ما چند روز قبل تصمیم به آزادی ۱۲ اسیر از اتباع خارجی گرفتیم، اما رژیم اشغالگر مانع آن شد.

این بیانیه اضافه می‌کند: ما همچنان اعلام می‌کنیم که آماده آزاد کردن آنها هستیم، اما وضعیت میدانی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی جان این اسیران را تهدید می‌کند و این همان چیزی است که مانع از اجرای تصمیم ما برای آزاد کردن آنها می‌شود.

گردان‌های القسام پیش از این نیز در اقدامی انسان دوستانه چندین اسیر صهیونیستی را آزاد کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha