فون‌درلاین سوژه کاربران فضای مجازی/بروکسل به استانداردهای دوگانه در غزه متهم شد

تهران-ایرنا- سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا در جمع نمایندگان این اتحادیه، سوژه بسیاری از کاربران فضای مجازی شد که بروکسل را به اجرای استانداردهای دوگانه متهم کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، اورسولا فون در لاین روز گذشته ششم نوامبر در کنفرانس سالانه سفرای اتحادیه اروپا در بروکسل سخنرانی و تاکید کرد که اسرائیل حق دارد با حماس مبارزه کند. وی در عین حال مدعی شد که قلبش از ویرانی‌ها و تلفات در نوار غزه به درد آمده است.

سخنرانی وی در جمع نمایندگان اتحادیه اروپا سوژه کاربران اینترنتی قرار گرفته است به طوری که بسیاری از کاربران لقب دروغ‌گوترین زن اروپا را به وی نسبت دادند.

کاربران اینترنتی با انتشار پست‌های متعددی ضمن دروغگو خطاب کردن فون‌درلاین از نبود تفکر راهبردی در بروکسل اظهار تاسف کردند.

هرچند رئیس کمیسیون اروپا در سخنرانی‌اش نسبت به افزایش کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین تا ۲۵ میلیون یورو خبر داده بود ولی این سخنان باعث نشد که کاربران او را به دلیل استانداردهای دوگانه مورد انتقاد قرار ندهند.

کاربران فضای مجازی فون در لاین را به عنوان کسی که به رژیم اسرائیل برای کشتن زنان و کودکان غزه چراغ سبز نشان می‌دهد، خطاب می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در این ارتباط نگرانی‌های جامعه جهانی به فاجعه انسانی، کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، رو به افزایش است اما این رژیم همچنان بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد که به هیچ عنوان مساله آتش‌بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داد و افزود: در همین مدت ۲۵ هزار و ۹۵۶ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha