۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85284351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۳۸ شهروند مهرانی در طرح مسکن ملی

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۸ شهروند مهرانی برای طرح نهضت مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

علی‌عباس شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمین متقاضیان طرح ملی مسکن در مهران تا یک ماه آینده واگذار می شود.

وی افزود: حدود ۲ هزار و ۱۳۸ نفر از شهروندان مهران برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تا این لحظه ۳۱۴ نفر آنها به صورت قطعی نهایی شده است.

فرماندار مهران بیان کرد: ۶۹ هکتار زمین نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان مهران الحاق شده که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت آماده سازی داشته است و تا یک ماه دیگر به صورت ۱۰۰ درصد آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: شهرستان مهران در مسکن ملی ۶۵۹ سهمیه دارد که ۶۰۷ سهمیه مربوط به شهر مهران است و در آینده نزدیک قطعات زمین به مردم برای احداث نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: در بخش نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز که تقریبا همه شهرستان مهران را شامل می شود، ۲۵۵ متقاضی ثبت نام کرده اند.

فرماندار مهران ادامه داد: تمامی این افراد به بانک های عامل معرفی شده که تا این لحظه بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و ۵۱۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

استان ایلام دارای سهمیه ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha