شهرستان مرزی درگز به نخستین دستگاه رادیولوژی «متحرک» مجهز شد

مشهد-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: این شهرستان مرزی به نخستین دستگاه رادیولوژی متحرک (پرتابل) دیجیتال جهت رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات به گردشگران خارجی مجهز شد.

دکتر علیرضا قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون مراحل نصب و راه اندازی این دستگاه در بیمارستان امام خمینی درگز در حال انجام است و بدین ترتیب انجام رادیوگرافی بر بالین بیماران بستری در بخش‌های ویژه این مرکز درمانی میسر خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت هفدهم آبان، روز جهانی رادیولوژی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان بخش تصویربرداری اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۲۷۶ خدمت توسط بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) درگز به بیماران ارائه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز ادامه داد: از مجموع خدمات ارائه شده هشت هزار و ۸۵۰ مورد رادیوگرافی و سه هزار و ۹۹۷ مورد سونوگرافی بوده است.

قنبری گفت: همچنین طی این مدت سه هزار و ۴۲۹ مورد نیز دریافت کننده خدمات سی.تی. اسکن در بیمارستان امام خمینی درگز بوده اند.

شهرستان مرزی و کوهستانی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر "درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو" ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha