اورژانس جدید چابهار به زودی به بهره برداری می‌رسد

چابهار- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه اورژانس جدید بیمارستان چابهار رو به اتمام است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی (ع) چابهار اظهار کرد: پزشکان باید با روحیه دادن و آرامش به بیماران و ارائه اطلاعات لازم از استرس و اضطراب بیماران جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر گرفتن به موقع شرح حال از بیماران، افزود: باید دارو در اسرع وقت برای بیماران تامین شود و موارد و نواقص موجود اصلاح شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: نظارت و ارزیابی اهمیت فراوانی دارد چرا که نظارت موجب به اتمام رسیدن پروژه ها در زمان برنامه ریزی شده و جلوگیری از بروز فساد احتمالی می‌شود.

در جریان این بازدید که داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جواد سپاهی فرماندار شهرستان چابهار و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند علاوه بر گفتگوی مستقیم استاندار با مردم در جلسه‌ای با حضور مسئولان این بیمارستان شرایط خدمات رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرداخلی بیمارستان امام علی (ع) چابهار نیز اظهار داشت: پروژه اورژانس این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت دارد و با مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

عرفان ساده افزود: با تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال طبقه پایین تا ۲ ماه آینده طبق قول پیمانکار و تخصیص به موقع اعتبار می تواند قابل استفاده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha