۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85284665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروی حامل کالای قاچاق در زنجان توقیف شد

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85284665
خودروی حامل کالای قاچاق در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه آهن شمالغرب از توقیف یک دستگاه سواری ال ۹۰ حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ اکبر فاطمی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: مامورین این یگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی با هماهنگی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور ریلی زنجان، یک دستگاه خودرو ال ۹۰ حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی گفت: این خودرو جهت پوشش قاچاق خود قصد عبور از زیر پل راه آهن را داشت که با هوشیاری ماموران ایستگاه راه آهن متوقف و در بازرسی از آن ۱۱۰ جفت کتانی خارجی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد که فاقد مدارک گمرکی بود و در این خصوص پرونده تشکیل شد و متهم تحت پیگرد قرار گرفت.

توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد هر گونه مدارک به ارزش هفت میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی هنگام گشت زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰ سی سی غیرمجاز را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک است که دستور توقف آن صادر شد.

سرهنگ مرسلی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف ۱۱ دستگاه وسایط نقلیه سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح زاجرات یک دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در این رابطه ۶ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: به منظور مبارزه با سرقت موتورسیکلت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها، اجرای دومین مرحله از طرح (زاجرات) (عملیات مبارزه با سارقان موتورسیکلت) با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی در سطح حوزه استحفاظی به اجرا درآمد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح ۶ سارق دستگیر و تعدادی دستگاه خودرو تندر ال ۹۰ و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۶ نفر متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha