رشد ۱۲۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در قلب پایتخت

تهران بزرگد- ایرنا - معاون شهرسازی و معماری منطقه ۶ تهران از رشد ۱۲۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در این منطقه خبر داد.

محسن محمدی درخصوص وضعیت تعداد پروانه‌های صادر شده به خبرنگار ایرنا گفت: با کاهش میانگین زمان صدور پروانه ‌ها براساس درخواست های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، شاهد رشد ۱۲۵ درصدی صدور پروانه در ۶ ماهه اول سالجاری نسبت به سال قبل بودیم.

وی افزود: عملکرد حوزه شهرسازی و معماری منطقه و ضوابط و مقررات متمایز و حاکم بر ساخت و سازها از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سبب کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی و استقبال صاحبان اراضی و سرمایه گذاران گردیده و همچنین تمام تلاش مدیریت شهری منطقه ایجاد تسهیل در فرآیندهای موجود برای صدور پروانه ساختمانی و اخذ مجوزهای ساخت و ساز در کوتاه ترین زمان ممکن است.

به گفته محمدی مهرماه سالجاری نسبت به مدت مشابه در حوزه صدور پروانه شهرسازی منطقه شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی بودیم که همه این موفقیت ها که در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان صورت گرفته را مرهون تلاش خستگی ناپذیر همکارانم در حوزه معاونت شهرسازی منطقه هستم.

رشد ۱۲۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در قلب پایتخت

به گزارش ایرنا، منطقه ۶ تهران از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.

جمالزاده، سنایی، وصال، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، کریم خان، ساعی و نظامی گنجوی از مهمترین محلات این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha