مدیران امنیتی خراسان رضوی به پرسشهای ۱۰۰ شهروند پاسخ گفتند

مشهد-ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت:مدیران این معاونت استانداری روز چهارشنبه در قالب سامانه "سامد" پاسخگوی تلفنی بیش از ۱۰۰ نفر از مردم استان در حوزه کاری و تخصصی خود بودند.

محمد زهدی روز چهارشنبه در حاشیه این پاسخگویی تلفنی به مردم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران کل "امنیتی و انتظامی"، "اتباع و مهاجرین خارجی" و "پدافند غیرعامل" و همچنین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز در این پاسخگویی تلفنی در محل دفتر نظارت و بازرسی استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و پاسخگوی مردم شدند.

وی گفت: مردم بی واسطه مشکلات، سوالات و مسایل حوزه امنیتی و انتظامی خود را با مدیران معاونت امنیتی و انتظامی مطرح کردند و در این راستا کانال های ارتباطی برای رفع مشکلات در اختیار تماس گیرندگان قرار گرفت و مقرر شد در کمترین زمان ممکن و مطابق ضوابط قانونی در خصوص مسایل مطرح شده پیگیری های لازم انجام شود.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، موسوم به "سامد" از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود ۶ سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

علاوه بر استاندار خراسان رضضوی و معاونان وی، مدیران کل و فرمانداران نیز پس اطلاع رسانی عمومی در روزهای خاص و به مدت یک ساعت پاسخگوی سوالات تلفنی مردم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha