۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 85284762
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

متخصص پزشکی هسته‌ای، رئیس مجتمع پژوهشی و درمانی پیامبراعظم (ص) بندرعباس شد

بندرعباس - ایرنا - دکتر پژمان شاهرخی متخصص پزشکی هسته‌ای، رییس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبراعظم (ص) بندرعباس شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خطاب به دکتر شاهرخی آمده است: با عنایت به تعهد و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود با رعایت دقیق اصول قانون مداری عدالت‌مندی، پاسخگویی، شایسته سالاری، ارجحیت منافع عموم مردم، تکریم همکاران و ارباب رجوع و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و نقد سازنده در انجام امور مربوطه اهتمام ورزید؛‌تندرستی و سربلندی شما در خدمت به عموم مردم را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

بهبود کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی با محوریت اثربخشی بالینی ایمنی بیمار، رعایت حقوق مددجویان مبتنی بر استانداردهای اعتبار بخشی بیمارستان، اجرای کامل و دقیق برنامه های تحول نظام سلامت در آن بیمارستان، پایش مستمر رسیدگی به مددجویان در اورژانس بیمارستان، توجه به اقتصاد بیمارستانی و مدیریت بهینه تخت ها، اعتلای جایگاه و نقش آفرینی گروه پرستاری در مدیریت بیمارستان و بهبود مستمر کیفیت خدمات، پایش مستمر عملکرد کارکنان و نگاه راهبردی به سرمایه های انسانی بیمارستان و توجه ویژه به نیازها و انتظارات غیربالینی مددجویان از جمله تسریع و بهینه‌سازی فرآیندهای پذیرش و ترخیص، آموزش بیمار، تغذیه، پاسخگویی به شکایات و آسایش عمومی آنان برخی از مسئولیت‌های حائز اهمیت ابلاغی ایشان است.

شاهرخی عضو هیات علمی دانشگاه، مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه و پشتیبانی و مدیریت منابع این دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

همچنین دکتر عبدالله غریب‌زاده که پیش از این ریاست این مجتمع را برعهده داشت به عنوان مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه بهداشت و درمان منصوب شد.

مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بزرگترین بیمارستان هرمزگان و یکی از بیمارستان‌های مرجع استان است که بیماران از سراسر استان جهت تشخیص و درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
این مرکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و بهداشتی به صورت دولتی اداره می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha