رافت: نیمکت‌نشینی زاهدی جای سئوال دارد؛ برخی تصمیمات یحیی عجیب است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی که روی نوار گلزنی قرار گرفته بود و به میدان فرستادن نبیل باهویی از تصمیم عجیب یحیی گل‌محمدی است که جای سئوال دارد.

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص عملکرد پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: همیشه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سخت است. در بازی رفت پرسپولیس توانست در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش برنده شود. همه می‌دانستند بازی‌ برگشت سخت است و امتیاز گرفتن دشوار خواهد بود. پرسپولیس در این بازی مخصوصا نمیه دوم بی‌برنامه بود و به لاک دفاعی رفت. شک نکنید اگر علیرضا بیرانوند نبود بازی را می‌باختیم. امیدوارم پرسپولیس در دو بازی باقی مانده، امتیازات لازم را بگیرد تا صعود کند.

وی درباره نقات قوت و ضعف پرسپولیس در این بازی، یادآور شد: خط دفاعی تیم عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست برخی از حملات حریف را دفع کند. نقطه قوت تیم هم، بازگشت مهدی ترابی به ترکیب اصلی بود که دیدیم توانست یک گل استثنایی به ثمر برساند و امیدوارم در بازی‌های آینده بتواند برای پرسپولیس گل‌های بیشتری بزند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف نبیل باهویی مهاجم جدید پرسپولیس، گفت: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی از بازیکنی استفاده کرد که قبلا گفته بود او به تشخیصش گرفته نشده است. یحیی در دو بازی اخیر، باهویی را در ترکیب اصلی قرار دارد که متاسفانه چیزی از او ندیدم. نیمکت‌نشین کردن شهاب زاهدی که روی نوار گلزنی قرار گرفته بود هم بسیار عجیب است. اصلا تفکرات یحیی را متوجه نمی‌شوم.

رافت: نیمکت‌نشینی زاهدی جای سئوال دارد؛ برخی تصمیمات یحیی عجیب است

رافت، بیان کرد: وحید امیری که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود نباید در این مسابقه بازی می‌کرد. متاسفانه وی دوباره آسیا دید و حداقل یک ماه از فوتبال دور خواهد بود. امیری سن بالایی دارد و نباید در بازی شب گذشته به میدان می‌رفت.

وی در مورد بازی یکشنبه پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان، خاطرنشان کرد: بازی فوق‌العاده سختی است. اگر پرسپولیس برنده شود، بازیکنان به شرایط روحی و انگیزشی مناسبی می‌رسند. سپاهان در دیدارش در آسیا عالی بود و برای همه خط و نشان کشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha