۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85284939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۳ هزار علاقه‌مند زنجانی در رشته تکواندو ثبت نام کردند

زنجان - ایرنا -رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: طبق آمار بانک اطلاعلاتی فدراسیون تکواندو تاکنون ۲۳ هزار و ۷۰۰ علاقه‌مند زنجانی در این رشته ورزشی ثبت نام کرده‌اند که از پویایی آن در استان حکایت دارد.

علی سپهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته این رشته ورزشی در استان در مقایسه با سال های گذشته به ویژه در بخش بانوان پیشرفت های خوبی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هم اینک مسابقات باشگاه های تکواندو استان در رده سنی خردسالان و نونهالان در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رقابت ها با هدف شناسایی استعدادهای برتر جمعه های هر هفته برگزار می شود.

رییس هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه حضور سه بازیکن برجسته استان در لیگ برتر از رشد روز افزون این رشته در استان حکایت دارد، خاطر نشان کرد: هم اکنون امیر سینا بختیاری، رجبعلی جماعت و نگار عزیزی به عنوان نمایندگان تکواندوی استان در لیگ برتر حضور دارند.

وی با بیان اینکه بکی از اقدامات مهم این هیات ورزشی افتتاح مجموعه اداری و پایگاه قهرمانی تکواندو با حضور مسوولان استانی بود، اضافه کرد: این پایگاه در کنار خانه تکواندو با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در مدت چهار ماه به بهره‌برداری رسید.

این مسوول ادامه داد: همچنین مجموعه قبلی دفتر هیات نیز برای رفاه حال تکواندوکاران به خانه تکواندو افزوده خواهد شد و از این پس قهرمانان استان بدون دغدغه برای تمرین‌های خود از فضای مجهز پایگاه قهرمانی بهره‌مند می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha