عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به طور مستمر پایش و ارزیابی می‌شود

ساری – ایرنا  - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: به منظور ارتقاءِ کیفیت در ارائه خدمات اداری و اجرایی به مردم، عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به طور مستمر پایش و ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز چهارشنبه -۱۷ آبان- در نشست شورای اداری مازندران اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مستمر دریافت و بررسی می‌کنیم و این گزارش‌ها در نهایت به نموداری تبدیل می‌شود که میزان حضور مدیران کل استان و شهرستان‌ها را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیشترین حضور و گزارش عملکرد به مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و مدیران کمیته امداد امام(ره) اختصاص دارد.

این مسئول افزود: در بخش توفیقات اجرایی نیز، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، هلال احمر و شیلات، رتبه‌های برتر در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست قبلی شورای اداری استان که ۲۱ مهر برگزار شده بود، گفت: مواردی از جمله هوشمندسازی سامانه‌های اداری، پیگیری تامین کشتی با هدف توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از شهرک‌های گلخانه‌ای، جهاد تبیین، خرید تضمینی برنج استان، صادرات صنعتی، تسریع در پروژه‌های عمرانی با توجه به شرایط اقلیمی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

محبی همچنین ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی که تاکنون بیش از چهار هزار کودک فلسطینی را به شهادت رساند، نابودی اسراییل را آرزوی همه آزادیخواهان جهان عنوان کرد.

تدارک ۹۵۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج در این استان پرداخت و گفت: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ ویژه‌برنامه طی هفته بسیج امسال در شهرها و مناطق مختلف مازندران برگزار می‌شود.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به طور مستمر پایش و ارزیابی می‌شود

سردار سیاوش مسلمی با اشاره به در پیش بودن چهل‌وچهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: «بسیج امید ملت ایران» شعار محوری بسیج در سال ‌جاری است.

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی گشت‌های رضویون، مسابقات ورزشی، افتتاح طرح‌های آبرسانی و گازرسانی، خانه محروم، ساماندهی قبور شهدا، آسفالت راه روستایی و تقدیم ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان از جمله برنامه‌هایی است که هفته بسیج امسال در شهرستان‌های مختلف مازندران انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان این‌که امروز بزرگ‌ترین راه مقابله با استکبار جهانی، گره‌گشایی از مشکلات مردم است، از مدیران کل و مدیران شهرستانی دستگاه‌های مختلف خواست که فضاسازی محیطی هفته بسیج در شأن شهرستان‌ها انجام شود و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کمک به برگزاری نمایشگاه‌ها، یادواره‌ها و سایر برنامه‌های مختص این هفته، و پشتیبانی از گشت‌های رضویون در راستای امنیت پایدار صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha