لیگ برتر والیبال/ سرمربی شهرداری ارومیه: نیاز به برد مقابل هورسان داشتیم

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با یادآوری نیاز مبرم شاگردانش به برد و دست یافتن به جایگاه بهتر در بین رقبا گفت که بازیکنانش به سبب اجرای برنامه تاکتیکی و رقابت خوب مقابل هورسان رامسر پیروز شدند.

جهانگیر سیدعباسی چهارشنبه شب پس از برد سه بر صفر شهرداری ارومیه مقابل هورسان رامسر از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های والیبال کشور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز بعد از سه بازی اول که تقریبا بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم، توانستیم از همه ظرفیت گروه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همه بازیکنان در داخل زمین با برنامه بازی کردند و هرچه از آنها خواسته بودیم، به طور کامل انجام دادند تا بتوانیم برنده این دیدار سخت باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: با وجود اینکه تیم حریف از همه بازیکنانش استفاده کرد، با برنامه ای که چیده بودیم، همه بازیکنان را مهار کردیم.

سیدعباسی اظهار کرد: جز ست سوم که رقابت نزدیکی با هورسان رامسر داشتیم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برنده شدیم، ۲ ست دیگر را خوب بازی کردیم و توانستیم با اختلاف برنده از زمین خارج شویم.

وی تاکید کرد: ما به برد مقابل هورسان رامسر در ارومیه نیاز داشتیم و امیدواریم این روند ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با نتیجه سه بر صفر از سد هورسان رامسر گذشت.

با این برد شهرداری ارومیه حداقل یک رده بالاتر آمد و در رده سیزدهم جدول لیگ برتر جای گرفت ضمن اینکه احتمال حضور در رده دوازدهم برای شهرداری ارومیه با باخت شهرداری گنبد مقابل چادرملوی اردکان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha