۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85285570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکسازی شهر کلاله از گل و لای با سرعت درحال انجام است+ فیلم
پاکسازی معابر شهر سیل‌زده کلاله از گل و لای

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله از سرعت گرفتن عملیات پاکسازی و شُستشوی معابر و واحدهای مسکونی این شهر از گل و لای ناشی از جاری شدن سیلاب شامگاه ۱۶ آبان خبر داد و گفت: این عملیات از دیروز با حضور نیروهایی از ۹ دستگاه اجرایی و خدماتی به همراه ماشین آلات مرتبط شروع شده است.

فرهاد شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پاکسازی و تنظیف معابر شهری کلاله علاوه بر نیروهای شهرداری و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، تعداد قابل توجهی نیرو به همراه ماشین آلاتی مانند «گریدر، لودر، بابکت، ماشین آتش‌نشان و تانکر آبپاش» از شهرهای گنبدکاووس، گالیکش و آزادشهر حضور داشتند.

وی اضافه کرد: از امروز نیز نیروهای امدادی تازه تنفس بیشتری به همراه ماشین آلات خود از شهرهای رامیان، مراوه تپه و آق قلا برای سرعت بخشیدن به پاکسازی و شستشوی معابر شهری کلاله حضور خواهند یافت.

شیبک ابراز امیدواری کرد، باحضور نیروهای امدادی، عملیات پاکسازی و تنظیف معابر شهری و واحدهای مسکونی آسیب دیده طی چند روز آینده پایان یابد.

۷۹ خانواده در سیل کلاله آسیب دیدند

فرماندار کلاله همچنین از آسیب رسیدن به ۷۹ خانواده در این شهرستان به سبب بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب ۱۶ آبان خبر داد و گفت: از مجموع خانواده‌های آسیب‌دیده، به ۴۳ خانواده از سوی جمعیت هلال احمر اقلام اضطراری مانند موکت، پتو، بسته غذایی ۷۲ ساعته داده شد.

شیبک افزود: با کمک اعضای مدیریت بحران، امدادگران هلال احمر و نیروهای بسیج کلاله، آبگرفتگی شدید ۱۲ واحد مسکونی این شهر به طور کامل تخلیه شد.

وی اضافه کرد: سیلاب علاوه بر زیرساخت‌های شهری و برخی واحدهای مسکونی کلاله به ۳۰۰ واحد صنفی این شهر هم خسارت وارد کرد که ارزش ریالی آن بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

شیبک ادامه داد: برآورد نهایی خسارت به بخش‌های مختلف کلاله توسط کارشناسان دستگاه‌های متولی درحال انجام است.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha