۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85285645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: تقاطع غیرهمسطح صالح آباد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در مسیر ایلام به مهران ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان مهران، از مجموعه پروژه‌های واقع در سه راهی صالح‌آباد بازدید کرد.

وی در ابتدا از مسجد قمر بنی هاشم(ع) بازدید کرد و گفت: به منظور استفاده زائران در ایام اربعین و چه در طول سال تمهیدات لازم برای نوسازی و بهسازی این مسجد اندیشیده شد.

بهرام‌نیا اظهار کرد: کار رنگ آمیزی، سفید کاری و نصب در و پنجره های جدید این مسجد و سرویس بهداشتی به اتمام رسیده و طی دو هفته آینده مابقی شامل تجهیزات نیز باید به اتمام برسد.

وی در ادامه همچنین از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد بازدید و در این رابطه گفت: این پروژه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخودار است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ میلیارد برای این پروژه هزینه شده است، ادامه داد: باید طی دو هفته آینده نیز به منظور تکمیل این پروژه کار مناقصه جدید انجام شود.

۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای پرتردد منتهی به مهران احداث شد

استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان مهران، از مجموعه بهداشتی (حمام و دستشویی) مستقر در محور ایلام - مهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: از سال گذشته در راستای فراهم کردن خدمات زیرساختی و رفاهی زائران خدمات و پروژه‌های قابل توجهی در دستور کار قرار گرفت.

بهرام‌نیا اظهار کرد: در همین راستا تعداد ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در ۳۸ نقطه در طول مسیرهای منتهی به مهران و در نقاط پرتردد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان احداث شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: عملیات احداث مجموعه بهداشتی شامل سرویس بهداشتی و حمام در محل سه راهی جندالله ۴۵ روز قبل از ایام اربعین آغاز و در ایام اربعین مورد استفاده قرار گرفت.

لازم به ذکر است، بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان مهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha