تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث‌باباجانی ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کرمانشاه- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی، گفت: برای تکمیل این بیمارستان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش ایرنا؛ «قباد محمدی» روز پنجشنبه در جریان بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در جمع خبرنگاران، ارزش کنونی این پروژه را با مشاعات آن حدود سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه در بهار سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام تجهیزات مورد نیاز پروژه خریداری شده و طبق پیش بینی ها تا خرداد سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

محمدی همچنین توضیح داد که بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در مساحت پنج هزار متر مربع شامل بخش هایی همچون اتاق عمل، اوژانس، زنان و زایمان، اتاق های بستری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث این پروژه از سال ۱۳۹۲، اظهار کرد: این پروژه با گذشت حدود هشت سال تا سال ۱۴۰۰ تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

محمدی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اهتمام برای تکمیل این پروژه جدی شد و در مدت ۲ سال پیشرفت بیمارستان به حدود ۹۰ درصد رسید.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

این شهرستان در حال حاضر فاقد بیمارستان است و مردم ثلاث باباجانی برای مداوا و درمان به شهرستان جوانرود مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا؛ محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه صبح پنج شنبه در یازدهمین سفر شهرستانی خود با استقبال امام جمعه و فرماندار شهرستان، وارد ثلاث باباجانی شد.

صحرایی در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای روستای دواله با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سفرهای شهرستانی استاندار با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می شود.

در سفر امروز معاونان استاندار هم حضور دارند و مسائل و طرح های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم های اعزامی استاندار در روزها و هفته های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha