۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85285720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس: هفته فرهنگی فرصتی برای نمادسازی ظرفیت‌های شهرستان است

شهرقدس - ایرنا - فرماندارشهرستان قدس گفت: هفته فرهنگی فرصت مناسبی برای نمادسازی ظرفیت‌های مختلف این شهرستان است؛ زیرا به ترغیب جوانان جهت نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف منجر می‌شود.

به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی روز پنجشنبه در نشست ستاد هفته فرهنگی شهرقدس اظهار داشت: شایسته است در هفته فرهنگی با ابتکار اجرای برنامه‌های نوین را در دستور کار قرار دهیم، همچنین برنامه‌ریزی جهت برگزاری تجمع هیات های مذهبی به صورت درون سازمانی نیز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات حوزه فرهنگی از مباحث حائز اهمیتی است که حتی مقام معظم رهبری عناوین مختلفی را در دغدغه‌مندی آن بیان فرمودند، بنابراین در هر شهرستان هفته‌ای تحت عنوان هفته فرهنگی مشخص شده که در شهرستان قدس نیز بدین صورت می‌باشد و ما بایستی نهایت تلاش را در راستای مهیا کردن بسترهای مختلف فرهنگی داشته باشیم.

این مسئول افزود: یکی دیگر از مناسبت‌های این ایام، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار است که بایستی نسبت به گسترش فرهنگ زینبی با برگزاری تجمع بانوان زینبی فعالیت کرد، در راستای تبیین و نمادسازی الگوهای بانوان نظیر حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) که قرن‌ها مکتب حسینی را اشاعه داده‌اند، فعالیت کنیم.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه در این ایام باید صفات حضرت زینب (س) را به درستی تبیین کنیم، ادامه داد: در تجمع بانوان زینبی که در امامزاده حضرتین (ع) برگزار می‌شود، محورهای مختلفی وجود داردکه یکی از آن‌ شامل فعالیت ستاد عتبات عالیات جهت همکاری افراد است، بنابراین اگر در این حوزه برنامه‌ریزی و روایت نکنیم دشمن به صورت وارونه به تحریف آن خواهد پرداخت.

گلی کانی یادآور شد: نباید نسبت به این مناسبت‌ها بی تفاوت باشیم بلکه بایستی در مناسبت‌های مختلف فرهنگی به نمادسازی ظرفیت‌های متعدد شهرستان در حوزه فرهنگی، ورزشی، علمی و دیگر حوزه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود نظیر بنر و تلویزیون‌های شهری بپردازیم تا بلکه بتوانیم الگوهای متناسب و منطبق با فرهنگ ایرانی –اسلامی برای نسل جوان و دیگر افراد معرفی کنیم.

شهرستان قدس با جمعیتی در حدود ۴۵۰ هزار نفر در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha