۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85285726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۱ طرح جهادی برای رفع ضعف ولتاژ شبکه برق در زنجان اجرا می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:‌ ضعف ولتاژ شبکه‌های توزیع نیروی برق با اجرای ۱۵۱ طرح جهادی در استان رفع می‌شود.

پیام جوادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اجرای ۸۱ طرح از این تعداد به اتمام رسیده است،‌ افزود:‌ این پروژه هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت دارد.

وی یادآور شد:‌ با اجرای این طرح ضعف شبکه توزیع برق در شهرستانهای خدابنده و ماهنشان به طور کامل برطرف شده است و در شهرستان‌های ابهر ۳۳ درصد، ایجرود ۲۷ درصد،‌ سلطانیه ۴۴ درصد، طارم ۵۶ درصد،‌ خرمدره ۵۰ درصد و در شبکه های شهرستان زنجان نیز ۵۳ درصد پیشرفت دارد.

جوادی اظهار داشت:‌ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با هدف افزایش کیفیت تامین برق، از ابتدای مهرماه سال جاری اقدام به اجرای طرح بزرگ ریشه کنی ضعف ولتاژ با شعار "‌ عزم جهادی " کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح در ابتدا با اجرای ۱۰۰ پروژه هدفگذاری شده بود، تصریح کرد:‌ با همت و تلاش هرچه بیشتر برای ارایه خدمات مطلوب به مشترکان این تعداد به ۱۵۱ طرح افزایش یافت که با عزمی جهادی تا تحقق کامل اهداف ادامه خواهد یافت.

جوادی افزود: این طرح با رویکرد افزایش کیفیت شبکه‌های توزیع برق استان و برقراری زیرساخت‌های تامین انرژی برای مشترکان جدید در سال‌های آینده و رفع افت ولتاژ اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود:‌ شهروندان می توانند درصورت مواجهه با ضعف ولتاژ برق در محل سکونت یا کار خود با سامانه ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha