۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85285751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه مجدیان دزفول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85285751
ورزشگاه مجدیان دزفول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: برای احداث ورزشگاه مجدیان دزفول طی ۲ سال اخیر ۲۹۷ میلیارد ریال جذب شده و اکنون با پیشرفت حدود ۹۸ درصد در حال تکمیل است.

به گزارش ایرنا، خادمعلی تهذیبی روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با نماینده دزفول و اصحاب رسانه افزود: ورزشگاه مجدیان در حال حاضر حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله روشنایی و نصب تجهیزات است.
وی گفت: طی سالهای اخیر ۲۹۷ میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه مجدیان دزفول جذب شد که ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی گذشته بود که پرداخت شد.
تهذیبی با بیان اینکه برای تامین تجهیزات این ورزشگاه ۲۷ میلیارد ریال اختصاص یافته است، اظهارکرد: طبق نظر پیمانکار انتظار می‌رود ورزشگاه مجدیان دزفول تا پایان آبان‌ماه تکمیل شود.
وی افزود: مدت زمان قرارداد پیمانکار ورزشگاه مجدیان ۹ ماه بوده ولی یک سال و نیم طول کشیده است.

سه میلیارد ریال به قهرمانان ورزشی دزفول اهدا شد
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: سال ۱۴۰۱، سه میلیارد ریال به قهرمانان ورزشی دزفول به هر کدام بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال اهدا شد.
وی ادامه داد: اخیرا نیز پنج نفر از ورزشکاران دزفول طی ۲ ماه اخیر مدال‌های خوبی در مسابقات بین المللی کسب کردند.
تهذیبی با تاکید بر اینکه دزفول از نظر وسعت یک استان است ولی در عمل، اختیارات یک شهرستان را دارد، گفت: هدایایی که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول یا اداره کل به ورزشکاران اهدا می‌شود توسط وزارت تامین می‌شود.
وی ادامه داد: پنج سکه به پنج نفر از ورزشکاران دزفول از جمله غلامرضا رحیمی، محمدجواد کایدگپ، محمد مفتخر، محمد پرورده و امید ذاکر با همکاری نماینده دزفول اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: افزون بر ۵۰۰ مدال آور کشوری در دزفول داریم که امکان تجلیل از همه مدال آوران نیست، تلاش می‌شود از قهرمانان ملی تجلیل شود.
وی ادامه داد: ۴۹ هیات ورزشی در دزفول داریم که بازوان تخصصی ورزش و جوانان هستند و باید کار تخصصی انجام دهند.
تهذیبی اظهارکرد: برنامه استقبال و اهدای پاداش به ورزشکاران باید توسط هیات‌های ورزشی پیگیری شود؛ برخی برنامه‌ها برای استقبال از ورزشکاران به اداره ورزش و جوانان اطلاع‌رسانی نمی‌شود که جای گله مندی است.
وی افزود: روسای ۳۶ هیات ورزشی طی سال‌های اخیر تغییر کرد؛ جابجایی روسای هیات‌ها بار سنگینی از تخریب و در عین حال رضایتمندی به همراه داشت که موجب بالا رفتن سطح سواد روسای هیات‌ها شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دزفول بیان کرد: اکنون هم برخی هیات‌ها ضعیف هستند که در تلاش هستیم آنها را نیز تغییر دهیم.

وی درخصوص فعالیت ورزش و جوانان در حوزه سازمان‌های جوان گفت: در حال حاضر حدود هشت سازمان جوانان در دزفول فعال است که در برابر جمعیت این شهرستان ناچیز است؛ انتظار می رود برای افزایش این سازمان‌ها تلاش بیشتری شود تا بتوان از اعتبارات دولتی در این خصوص استفاده کرد.
تهذیبی گفت: سه مجوز برای راه اندازی مرکز ازدواج آسان نیز در دزفول صادر شده است.

وی با اشاره به نصب چمن‌های مصنوعی در نقاط مختلف شهر نیز بیان کرد: ۱۰ چمن مصنوعی در سطح شهرستان نصب شده که سه مورد در شهر و هفت مورد در شهرهای اقماری و روستاها نصب شده است.

۵۰ میلیارد ریال برای احداث ۲ سالن ورزشی ویژه بانوان در دزفول اختصاص یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای احداث ۲ سالن ورزشی ویژه بانوان اختصاص یافته که در مرحله مناقصه هستند؛ یکی از آنها در مجموعه مجدیان واقع شده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات جاری در شهرستان دزفول افزوپ: بیشتر اعتبارات موردنیاز حوزه ورزش از طریق خیرین حقیقی و حقوقی و نفت تامین می‌شود.

ورزشگاه مجدیان دزفول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پیگیر اختصاص زمین برای ساخت سالن ورزشی در کوی طالقانی و مدرس دزفول هستیم

تهذیبی اظهارکرد: کوی طالقانی و مدرس از مناطق مستعد ورزشی هستند که باید موردتوجه قرار گیرند.
وی افزود: برای اختصاص یک هکتار زمین حوالی بیمارستان تامین اجتماعی برای ورزش و جوانان در این مناطق پیگیری‌های زیادی انجام شده است؛ اگر فرماندار دزفول مشکل تملک زمین موردنظر را حل کند در کمترین زمان ممکن اعتبار لازم برای ساخت سالن ورزشی در این مکان‌ها جذب خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: رسیدگی به مسائل ورزشی کوی طالقانی و مدرس دزفول از اولویت های ورزش و جوانان است که در تلاش هستیم.

به گزارش ایرنا، پس از این نشست خبرنگاران از پروژه های عمرانی ورزش و جوانان دزفول بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha