۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85285767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات هندبال زنجان در سمت خود ابقا شد

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85285767
رییس هیات هندبال زنجان در سمت خود ابقا شد

زنجان - ایرنا - محمد جواد پازوکی، با کسب اکثریت آرا از مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان زنجان در سمت رییس این هیات ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان زنجان روز پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون،مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، رقیبی وجود نداشت و پازوکی با کسب هشت رای از ۱۳ رای سکان هدایت این هیات را به مدت چهار سال دیگر در دست گرفت.

پیش از این نیز وی ریاست این هیات را برعهده داشت.

از حاشیه این مراسم به حد نصاب نرسیدن آرا در دور اول بود که به دستور رئیس فدراسیون دور دوم تکرار شد.

رییس هیات هندبال استان زنجان، توسعه این رشته در سراسر استان و برگزاری دوره های آموزشی را از اولویت کاری خود اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای این رشته ورزشی در استان تمام تلاش خود را برای استعدادیابی و توسعه این رشته به کار خواهیم گرفت.

محمدرضا پازوکی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها تلاش می کنیم با حضور در مسابقات استانی و کشوری حضوری فعال و پررنگ تر در میادین ورزشی داشته‌ باشیم.

وی بابیان اینکه نبود اعتبار کافی از جمله مشکلات پیش روی این رشته ورزشی است، ابراز امیدواری کرد: اعتماد مجدد مجمع به رخدادهای خوب این رشته ورزشی منتهی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha